Jak Vám zboží doručíme?
- Informace o balení zboží
- Přepravní společnosti
- Služby při přepravě zboží
- Osobní odběr
- Cena přepravy
- Kdy bude zboží expedováno
- Problém s doručením
Informace o balení zboží
V závislosti na prodloužení vyzkoušení matrací na 30 nocí zasíláme matrace ve dvou průhledných obalech. Jeden z těchto obalů slouží k přepravě matrací a druhý následně k jejímu vyzkoušení. Objemnější zásilky pak zasíláma na vlastních paletách, kdy je převážené zboží kryto ze všech stran.
Přepravní společnosti
K přepravě zboží, které expedujeme z našeho skladu ve Veselí nad Moravou, využíváme několik přepravních služeb, abychom mohli zákazníkům nabídnout nejvhodnější a nejvýhodnější typ přepravy.
Využívané přepravní služby:
- Fofr
- Toptrans
- PPL
- Vlastní vůz
Služby při přepravě zboží
Vzhledem k využívání čtyř druhů přepravy můžeme našim zákazníkům nabídnout doplňkové služby, aby doručení zboží bylo komfortnější. U objednávky je tak na výběr:
- Výnos zboží - asistovaný výnos zboží, řidič Vám s výnosem pomůže, u větších zásilek je nutné mu pomoci. Řidič jezdí sám. Cena služby 532Kč
- Výnos zboží Comfort - výnos zboží bez asistence zákazníka, úklid obalového materiálu. Pouze do hmotnosti zásilky 80Kg. Cena služby 1 197Kč
- Odvoz starého zboží - zajistíme za Vás odbornou likvidaci použitých matrací. Cena služby 1 064Kč
- Večerní doručení - služba je poskytována v čase od 16:00 do 20:00. Cena služby 532Kč (po Praze bez příplatku)
Osobní odběr
Některým zákazníkům nemusí vyhovovat časový rámec doručení objednávky přepravní službou (v předpokládaný čas doručení jsou například v práci). Tito zákazníci tak jistě ocení možnost vyzvednutí zásilky na některém výdejním místě přepravních společností.
Díky využítí celkem tří různých přepravních společností se tak naskýtá široké množství osobních odběrů po celé České republice. Jelikož se nejedná o náš sklad, ale o depo přepravní společnosti a je nutné zboží na toto místo doručit, je tato služba zpoplatněna. Zákazník tedy zvolí typ přepravy přepravní službou a do poznámky uvede, že si přeje zboží vyzvednout na depu přepravní společnosti.
Zboží je však možné vyzvednout zdarma na naší prodejně nebo v našem skladu ve Veselí nad Moravou.
Cena přepravy
Při objednávce nad 4000Kč je doprava po České republice zdarma. U objednávek v nižší hodnotě je cena přepravy 153Kč za celou objednávku.
Přeprava zdarma platí pouze u zboží, které je takto označeno. U některého zboží je přeprava účtována z důvodu rozměrů a váhy zásilky. Přesná výše přepravného je vždy uvedena při výběru typu přepravy.
Kdy bude zboží expedováno
Zboží skladem expedujeme do 3 pracovních dnů v závislosti na vytížení přepravních služeb. Zároveň se snažíme, aby bylo zboží odesláno v co nejkratším termínu.
Problém s doručením
Pokud nebyla zásilka doručena v přislíbeném termínu nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na nás na telefonní číslo 511 146 748.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
- Zboží nebylo naloženo z důvodu poškození - zakládáme si na tom, že zákazníkům zasíláme zboží pouze v bezvadném stavu. Z tohoto důvodu před naložením zboží přepravci dochází k finální důkladné kontrole. Při odhalení sebemenšího poškození zboží, zásilku nenakládáme. Pokud je to možné, obratem nakládáme nový, nepoškozený kus nebo objednáváme nové zboží ve výrobě. O postupu Vás vždy informujeme.
- Přepravce nevložil do schránky oznámení o nedoručení - může se stát, že Vás přepravní služba na adrese v danou dobu nezastihne. Abychom předcházeli této komplikaci, zasíláme zákazníkům email o expedici zboží s odkazem pro sledování zásilky spolu s informací o předpokládenému termínu doručení. Řidič přepravní služby poté v den doručování kontaktuje zákazníky telefonicky.
- Zásilka byla během přepravy poškozena - v tomto případě zahajujeme s přepravní službou reklamační řízení a zákazníkovi odesíláme případně objednáváme ve výrobě nové zboží.