Jak reklamovat objednávku?
Při doručení zboží přepravní službou nebo osobním odběru na prodejně, důkladně zkontrolujte, zda zásilka není poškozená.
Reklamace zboží, které bylo poškozeno při přepravě
V případě, že byla zásilka poškozena během přepravy, existují 2 možnosti řešení:
- Sepsání škodního zápisu - ve většině případů poškození zboží během přepravy se jedná o poškození obalového materiálu a pošpinění potahu (tedy o snadno opravitelné poškození). V tomto případě doporučujeme sepsat s řidičem škodní zápis, čímž zaručíte, že zboží bylo převzato s výhradami, a následně vypsat poškození a pořídit fotodokumentaci. Tímto postupem se eliminuje možnost dalšího poškození při přepravě (v případě, že by šlo zboží zpět přes přepravní společnost, by mohlo dojít k většímu poškození zboží). Na základě sepsaného škodního zápisu a fotografií řešíme reklamaci přepravy, kdy necháváme vyrobit nový díl, který zasíláme přepravní službou.
O celém postupu Vás informujeme telefonicky a e-mailem. - Nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě
Jak bylo již zmíněno, zákazníkům doporučujeme první variantu, neboť se jedná o rychlejší variantu, při které se navíc eliminuje možnost dalšího poškození zboží.
Reklamace zboží, jehož závada se projevila během užívání
Na veškeré zboží v naší nabídce platí záruka 2 roky, u některých výrobků je záruka prodloužena na 3-10let (vždy uvedeno na faktuře)
Dle nákupního řádu má zákazník právo na reklamaci zboží ve stanovené záruční lhůtě pokud zboží vykazuje závadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním.
Postup reklamace
- Zašlete e-mail na adresu reklamace@akcent-nabytek.cz s žádostí o reklamaci, kde pro rychlejší vybavení reklamačního řízení uveďte číslo objednávky (případně v příloze zašlete fakturu), popis a fotografie vady. Na základě poskytnutých podkladů Vás informujeme o dalším postupu. Reklamaci lze také poslat poštou na adresu: Akcent 2000 s.r.o., Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou
- Dalším krokem reklamace je zaslání reklamovaného zboží na naši adresu. Zde po posouzení stavu zboží opět dochází k informování zákazníka. V některých případech dochází k návštěvě pracovníka na adrese zákazníka, aby stav reklamovaného zboží posoudil
- Na základě zprávy zodpovědné osoby dochází k vyhodnocení reklamace a následným krokům k jejímu řešení
Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně, aby byla vyřešena ke spokojenosti všech stran v co nejkratším termínu